- Fredag.

publicerat i Days of my life;
Fick en kommentar av sandra om lägenheten, och vi blir bara ännu mer sugna. Men vi har väl oturen som vanligt att inte få den :) Men jag håller tummar och tår, och jag hoppas den är fint. Skulle vara så skönt med lite större, och är ju kanonläge på den. Bara vänta och se, på tisdag får vi besked. 

Iallafall så kan jag berätta att denna dag började allt utom bra. Var skapligt pigg imrose så smög upp med barnen och tänkte att Jimmy skulle få sova lite. Började plocka i köket och blev lite hungrig så hittade ju självklart en bit choklad sedan gårdagen. Det ångrar jag nu, jag bet sönder 1/4 av min tand. En tand jag förut rotfyllt. Man blir ju deprimerad alltså. Förra veckan lossnade en fyllning för Jimmy, han fick betala 1800:- för det. Känner verkligen att detta inte passade min plånbok just nu, men vad gör man inte. Måste ju ordna det innan det blir värre. Har tid på onsdag, men tycker det är länge. Är så rädd att jag ska få inflammation eller så och betala flera tusen. Så jag låg och surade över det hela morgonen, väckte till och med Jimmy. 

Åkte iallafall till mamma vid 11. Lämnade Liam där och åkte till tandläkaren för att fixa tid och så. Sedan blev det försäkringskassan och därefter Willys för att handla mat för veckan. Åkte sedan tillbaks till mamma, fikade och åt lunch innan vi gick ut en stund sedan for vi hem. 

Nu städar vi ut julen, ska faktiskt bli skönt. Kanske lite tidigt i år, men vi kände för att ta bort det redan nu annars hade vi gjort det till veckan ändå. 
Så Jimmy och lim gick på rusta för att köpa glödlampor. Själv ska jag och Linus plocka lite mer sedan dammsuga och torka golven. Ska snart börja med middagen också. Tacogratäng äter vi idag. 
Hinner tyvär inte träna, ser ut som ett bombnedslag här så känner att jag vill bli färdig och hinna med middagen och så så träningen får vänta. 

Jimmys jobb ringde idag så han börjar igen på måndag. Blev en veckas ledighet men det är vi nöjda med ändå. 
Nu ska vi fortsätta städningen. 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av - sandra tofält:

Jag gillar som sagt lägenheten (vi har en likadan) och även fast rummen är små, så fungerar det. Ett utav sovrummen är väldigt litet. Man får typ bara plats med en säng & en bokhylla. Men det gör inte så mycket :) hoppas att ni gillar den och har turen att få den :)



synd det där med tanden :/ det är så jäkla dyrt att gå till tandläkaren. hua! men hoppas att tanden blir bra.

Kommentera inlägget här :