- Gävle, Delsbo, Hudik.

publicerat i Days of my life;
Idag har vi varit i Gävle. Blev inge shopping så jag är dödligt fattis eftersom jag ska till England. Köpte mig bara en hårspray. 
Liam har varit hos morfar och Anki unde tiden, han verkar ha haft det supertrevligt iallafall, han ville inte ens följa med hem. 
Nu ska jag göra middag. Jimmy är ledig imorgon och torsdag. Så imorgon ska jag till delsbo, men amanda som det ser ut nu. Sen ska jag eventuellt till Frida på kvällen för lite tvspels mys. 
Torsdag ska vi till hudik. Jag som inte alls hade några planer för denna vecka som precis har villit fullpackad med saker. Men det är saker som måste göras. Fredag, lördag och söndag har vi iallafall INGET planerat, då ska jag bara ta det lungt och invänta englandresan på måndag.

Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :