- Stressen dödar mig.

publicerat i Days of my life;
Vilken dag alltså, jag vet inte vad det är med mig längre. Men min stress tar död på mig, det känns så iallafall. 
Inte blir det något bättre denna helg heller, men jag försöker tänka att tills den 1a dec ska allt vara klart och jag ska bara njuta och invänta julen.
Jobbat idag, hämtade sedan pappa för att köra han till stan (hans bil är trasig), Jimmy hämtade Liam idag eftersom han slutade tidigt. 
Efter jag kört hem pappa hämtade jag Jimmy och Liam, vi åkte och tittade på tapeter och var på stan. Jag köpte tre nya trosor och ett nagellack. 
Har även köpt en säng till Liam. Har nu lagt Liam, ska vänta på att han somnar sedan är det bara köra igång igen. Söndag eftermiddag flyttar vi. Herregud, jag vet inte hur jag ska hinna med. 
Längtar tills jag får lägga mig. 
Blev ingen bandy för oss ikväll. För mycket att göra och alldeles för dåligt väder. 

Godnatt alla!

Kommentera inlägget här :