BM-besök.

publicerat i Days of my life;
Som rubriken lyder har jag varit hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut, alla värden låg bra till. Men min mage var otroligt stor. Den låg på översta strecket på kurvan. Med Liam låg den under normala strecket. Får se hur den ligger nästa gång. De kan vara så att jag är felberäknad sa barnmorskan, men vi utgår ändå från 16 mars. Första datumet jag fick var den 21 februari, och det stämmer mer med magens storlek. Spännande att se. Jag hoppas jag är felberäknad annars kommer ju min mage bli enorm. 

Har pluggar matte ikväll, pappa har hjälp mig. Jag har nyss skjutsat hem honom och hämtat Liam som har varit hos min mamma en stund eftersom jag var hos barnmorskan och han sov när jag skulle hämta honom. 
Nu har vi ätit middag så Jimmy ska gå på prix och köpa lite godis. Vi ska åka på bio i arbrå. Harry potter. Kommer hem igen vid tio och då ska vi sova. Liam blir hemma här med Jimmys föräldrar. Var år och dagar sedan jag var på bio sist så ska bli riktigt mysigt faktiskt.

Ha en trevlig kväll alla.

Kommentera inlägget här :