- Tidig morgon.

publicerat i Days of my life;
Här hemma vaknade vi redan klockan halv 6, eller iallafall Liam. Han har hostat hela natten. Och hela morgonen. 
Har städat och pysslat lite här hemma, Liam har hjälp till. Har precis fått honom att sova, han var minst sagt dödstrött. Själv håller jag på att koka lite makaroner och köttfärssås, så Liam har lunch när han vaknar och jag är jättehungrig redan nu. 
Klockan ett ska jag lämna Liam hos mamma, sedan hämta pappa och efter det ska jag till barnmorskan. Pappa ska hjälpa mig med matten, pluggade jättemycket igår och det blir lika ikväll. 
Funderar även på att gå på bio, sista dagen harry potter går idag ( i arbrå ). Vi får se under dagen hur vi känner ikväll. Var ju längesedan man var på bio, och har varit på alla andra harry potter filmer. Tycker dom är så mysiga. Jimmy däremot gillar dom inte :) Men han får så lov att följa som sällskap :)

Kommentera inlägget här :