- Vissa dagar hinner man med mycket.

publicerat i Days of my life;
Idag har jag minst sagt varit aktiv.
Fick en rejäl sovmorgon idag, jag vaknade innan Liam också för den delen.
Började morgonen med att lösa påskpusslet i tidningen, haha, jag har minsann bestämt mig att jag ska vinna denna gång. Fast jag läste nog fel, trodde det var den som skickade in svaret först som vann, men antagligen så drar de en vinnare. Så jag lär väl inte få något presentkort.
Lämnade in det på ljusnan halv tio, åkte vidare till freluga och hämtade pappa. Vi tankade bilen och handlade på hemköp. 
Efter det åkte vi till min morfar, han följde med oss på tuppens och åt. Trevligt att träffa han en gång. Tänkte att jag ska ta mig en promenad till han någon dag. 
Passade även på att springa in på dollar för att handla lite saker jag behövde. Sedan skjutsade vi hem morfar.
Pappa och jag åkte till Mimmis grav och tände ljus innan vi åkte till mödänge, plockade lite påskris ute i skogen innan jag skjutsade hem pappa.
Jag och Liam åkte till Mamma, Liam följde med mamma till Emmas förskola. Medans kollade jag på tv och letade sommarjobb.
När de kom tillbaks så for jag och Liam hem. 
Har bakat en mummsig sockerkaka, precis tagit ur den ur ugnen. Väntar nu på att Jimmy ska komma hem så jag kan springa ner till bilen och hämta mitt påskris som jag glömt.
Klockan fyra är det tvättstuga som gäller, men det får nog Jimmy ta hand om. Känner mig väldigt trött efter denna dag. Men imorgon och fredag ska vi ta det lugnt. Inget speciellt planerat vilket känns väldigt skönt. 
Lördag ska jag ut med Alexandra och Elin, det ser jag verkligen fram emot. Kommer bli en toppenkväll.
Ska provsmaka sockerkakan nu och vänta på att Jimmy ska komma hem.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alex:

Vi kommer ha så kul Malin! :D <3

Kommentera inlägget här :