- Tisdag kväll.

publicerat i Days of my life;
Idag, på eftermiddagen så promenerade Jimmy och Liam till ren. Själv tog jag bilen för att åka och hälsa på Mamma. Tittade lite på Mimmis rum och skrattade åt våra gamla pass (som vi hade första gången till Cypern). 
Hämtade även en förstärkare och en filt hos mamma. 
Efter det åkte jag vidare till ren för att hämta upp Jimmy och Liam. Stannade där en stund jag med.
Vi kom hem lagomt till "halv åtta hos mig", tittade på det. Sedan städade jag min garderob och samlade ihop all tvätt. Dammsög och Jimmy har tagit reda på all disk. 
För tillfälle så väntar jag på att Jimmy ska duscha klart, tänkte duscha jag med innan jag ska ta och krypa i säng. 
Ska titta på någon film innan jag ska sova, vi har kopplat in nytt ljud i sovrummet. 
Liam var trött ikväll, han somnade på en gång. Hann knapp lägga han i sängen. Gav han lite näsdroppar och kollade febern, men han var helt feberfri. Han har bara åkt på en snorig förkyldning. 
Ska hoppa in i duschen nu. 

Godnatt allihop!

Kommentera inlägget här :