- Snart hemfärd.

publicerat i Days of my life;
Denna dag har vädret varit dåligt, det har regnat men varit skapligt varmt.
Jag, Jimmy och Liam har iallafall än en gång varit på Ikea, denna gång handlade vi en lampa åt Liam, en bordslampa, en tavla och lite annat smått och gott. Alla verkade vara på Ikea i detta väder, så vi fick köa hur länge som helst. Och Liam som vägrar att sitta i vagnen nu mera. Det är verkligen så jobbigt. Han skriker så grymt högt så hela butiken stirrar känns det som. Han ska bara gå och gå, och det jobbiga är att han ine kan gå själv ännu. Jag hoppas innerligt att han lär sig det snart, han kommer förhoppningsvis bli mer nöjd då.
Var även in till stan och köpte en present till syster Emma, sedan handlade vi matsäck tills imorgon.
Nu har vi precis ätit Pizza, så jag och Jimmy ska börja packa ihop våra saker och lägga ut dem i bilen innan vi ska ta och Bada Liam och så ska vi själva duscha.
Imorgon klockan åtta, på morgonen så åker vi mot bollnäs, men först s¨stannar vi till i Norrköping för ett besök på Kolmårdens Zoo, om vädret tillåter. Eventuellt stannar vi i gränna för att köpa lite polkagrisar också.
Borta bra men hemma bäst, och det stämmer. Ska bli skönt att komma hem måste jag säga, även om vi haft det toppen här. Det är mer rutiner hemma och tror Liam trivs bäst hemma också. Det är så mycke tnytt här för honom så han vill inte ens sova om dagarna.
Blir nog ingen uppdatering mer ikväll och inte imorgon heller eftersom vi kommer hem sent på kvällen. Men på lördag lovar jag att uppdatera er mer många bilder. Har inte funkat att ladda upp några bilder med mitt mobila internet.

Ha en trevlig kväll och morgondag. :)

Ser inte fram emot att köra 70 långa mil hem =/

Kommentera inlägget här :