- Borta bra men hemma bäst.

publicerat i Days of my life;
Det kommer ett lite kort inlägg, jag är alldeles för trött för att skriva. 
Igår klockan 08.00 åkte vi ifrån Småland. Körde vilse i lilla Norrköping, det var omöjligt att hitta så vi åkte säkert i över en timme extra. Strax utanför låg iallafall kolmården, vi trodde det låg i Norrköping. Stannade där vid 2tiden, kollade på delefinshow, och en massa djur, bilder kommer så fort jag orkar. 
Det dåliga var att det var så mycket getingar så man fick springa ifrån dem hela tiden, dom var dessutom i Liams vagn. Höll på bli galen. 
Jimmy fick jätteont i magen, så när vi åkte hem trodde jag att jag skulle tuppa av, fick sån fruktansvärd magknip, jag kunde inte köra så vi blev stående i katrineholm över en timme. Det var fruktansvärt vad ont det gjorde. Tror vi blev matförgiftad, måste varit kyckligen vi köpte på kolmården. 
Vi kom iallafall hem klockan två inatt, det var den längsta bilresan jag varit med om. Var så otroligt trött när jag kom hem. 

Idag så har vi handlat och varit på jysk. Senare ska vi och grilla. 
Ska bara ta det lungt idag, är så trött så måste vila lite middag senare.

Kommentera inlägget här :