- Söndagkväll.

publicerat i Days of my life;
Då är snart denna dag över. 
Har hunnit med en hel del idag, hade egentligen inte tänkt gjort nått. Har iallafall bakat bullar, städat sen varit med mina älsklingar på Coop och handlat mat för denna vecka. Skönt att ha det gjort. 
Vi hade ingen ork att göra någon speciell middag ikväll, så Jimmy har håller på gör sig en hamburgare och jag har ätit lite keso och kyckling.
Bara Jimmy har ätit så ska han ta och bada med lilleman. Ska ta mig ett bad jag med innan jag ska krypa till sängs. Men lär väl bli uppe en stund till iallafall.

Köpte mig en egen liten anteckningsbok som jag tänkt börja skriva i,det kan vara skönt att skriva ner alla minnen, och jag kan inte skriva precis allt här, men det kan jag i den boken. Får se om det kanske kan kännas lite bättre iallafall.
Blir att kika på blåsningen lite senare.

Imorgon ska vi vara hos veterinären med katten klockan 8.30.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicolayamalie:

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

Kommentera inlägget här :