- Onsdagkväll.

publicerat i Days of my life;
Denna dag har varit en riktigt tråkig och låååång dag. Vi har inte haft någonting att göra och sånt blir jag trött av. Somnade på soffan tidigare idag, men precis när jag somnat till så vaknade Liam så då var det bara att kliva upp. Gjorde lite mat, korv och mos till Liam och jag och Jimmy gjorde varsin tunnbrödrulle. 
Jag och Liam har målat lite ikväll, med kritor, men Liam bara åt på dem så slutade måla rätt tidigt. Har nu på kvällen tittat på film sedan Liam var 3 månader och sedan vi var i egypten. Har filmat 3 timmar sedan Liam var 3 månader, roligt att ha kvar. Har inte tittat på dem tidigare så det var dags på tiden och herregud vilken förändring. 
Har nu lagt Liam för han började bli trött och bara busade. Han har tagit en tugga av varje frukt på fruktfatet, han drog katten i svansen över golvet och alla andra hyss han kunde komma på så det var nog dags för sängen. Tror dock det dröjer lite innan han somnar. 
Jag och Jimmy har spelat på bandy oddset ikväll, får se hur det kommer gå. Svåra matcher :) 

Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :