- Sista inlägget

publicerat i Days of my life;
Detta får bli mitt sita inlägg innan flytten eftersom vi ska plocka ihop datan nu.

Har nyss varit till freluga och hämtat tillbaks min bil som pappa lånat.
Han har bytt till vinterdäck på den, fyllt på spolarvätska, tankat och betalt min försäkring på den :) tack pappa! =)
Nu ska jag snart göra något att äta. Jimmy är ute och åker lite bil med Robin och Otrygg, men förhoppningsvis kommer han snart.

Ska småplocka lite nu, sen kika på mammas pojar som nyss börjat. Efter det blir det nog läggdags. Upp tidigt imorgon antar jag eftersom Liam har förmågan att vakna vid 6 på morgonen.
Skönt att Jimmy är ledig imorgon så vi kan flytta in i nya lägenheten. Får förhoppningsvis nyckeln vid tolv så då kan vi åka och kika på lägenheten. Kommer ju knappt ihåg hur det såg ut :)

Blir uppdatering någon gång till veckan när allt är i sin ordning. Blir fullt upp ett par dagar framöver nu :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Hoppas du fortfarande tycker du om den imorgon då. Som tur var fick vi aldrig upp några tavlor, så det är ju inga hål och så i tapeterna :)

Tack så mycket :) Hoppas det går med Liam :)

Kommentera inlägget här :