- Fönsterputsning

publicerat i Days of my life;
Folk måste tro jag är blåst som står och putsar fönster klockan nio i shorts å t-shirt :)
Gud så kallt det var, så jag har faktist slutat med fönsterputsningen. Jag väntar tills Jimmy kommer hem istället så kan han umgås med Liam medans jag ordnar det.

Ska försöka städa ur skåpen idag med, så vi slipper städa allt på lördag.
Imorgon klockan tolv ska vi få nyckeln till framnäs, längtar som en tok. Kommer knappt ihåg hur det såg ut :) Så det ska bli spännande.

Får se om jag hinner uppdatera något mer ikväll. Har inte så mycket att skriva om för tillfälle. Och imorgon så flytter vi datan så då blir vi utan data/internet, och lördagen är det också fullt upp. Får se om vi får igång den på söndag. Det enda som är tråkigt är att vi inte har någon XP-skiva. Och denna verision som vi har nu går ut imorgon så vi måste installera om datan.

Men men, det kommer något inlägg nått tag igen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Ha, komiskt att jag hitta in till din blogg. Det är ju ni som ska ta våran lägenhet på framnäs :) Hoppas ni kommer trivas där :) Grattis förresten, vilken söt liten son ni har fått :)

Kommentera inlägget här :