Strandpremiär.

publicerat i Days of my life;
Idag har vi varit hos Jimmys föräldrar, blev bjudna på tårta där, mycket gott :)

Efter vi varit där åkte jag hem och hämtade Emma och vi cyklade ner till lågnäs. Hon, jag och Jimmy. Lovade henne igår att jag skulle ta med henne och bada idag. Dock var det alldeles för kallt i vattnet.

Värmen gör mig helt utmattad. Jag orkar knappt någonting. Låg i skuggan hela tiden på långnäs. Och sommaren har knappt börjat. Jag kan tänka mig hur hela sommaren kommer att vara. Jag hoppas faktist det blir regn imorgon.

Jimmy och jag ligger i soffan och kikar på tv. Vi har alldeles nyss kommit hem, stannade en stund hos mamma efter stranden och åt lite rabarberpaj.

Ska försöka laga oss lite mat nu men värmen gör att man knappt orkar eller är hungrig. Det skulle vara riktigt gott med sallad en sån här dag. Man kanske ska göra sig en sån senare.

Blir eventuellet åka med pappa till söråker/freluga ikväll och spela golf om jag har ork och om det blir lite svalare.

Kommentera inlägget här :