Söndag (Uppdatering)

publicerat i Days of my life;
Får skriva en lite snabb uppdatering medans jag har lite tid :)

Har donat en massa i lägenheten idag bara, fått upp gardiner och sänglampor ska snart skruva upp taklampan också.
Men i de andra rummen ser det up som en soptipp ungefär :) Men hoppas på att det blir bättre imorgon.

Graviditeten påverkar verkligen ens humör känner jag. Jag blir irriterrad för minsta lilla som inte går som jag vill. Det är verkligen jobbigt att vara så surig hela tiden och när  det för det mesta också går ut över stackars jimmy. =(

Har även beställt en boxer och en massa kanaler. Får 3an, 5an och alla disney channels, precis som jag vill ha det :)
Så längtar tills 1april då vi får dessa kanaler :)

Nu måste jag gå och hjälpa jimmy med lampan sen ska jag nog färga håret och bada.
Imorgon är det praktik som gäller.

Kommentera inlägget här :