Fredag

publicerat i Days of my life;
Mitt internet hemma funkar knappt. Vet inte vad som har hänt. Försökte starta om modemet tidigare idag och då funkade det en sväng iallafall. Får hoppas det löser sig snart.

Idag har jag iallafall hunnit skjutsat mamma och Emma på dagis och till jobbet. Tog bilen och åkte till pappa sedan, fick mat här, stek, potatis och sås. Mycket gott ! :)

Ska åka härifrån om inte allt för länge. Väntar på att klockan ska bli två så jimmy slutar. Tror vi ska ner på stan och kika lite. Klockan fem måste jag hämta Emma på dagis, och efter det ska jag hämta peter på tågstation.

Blir nog bara att ta det lugnt hemma hos Jimmy ikväll.
Hela helgen blir det nog bara ta det lugnt skulle jag tro. Måndag börjar min praktik så får passa på att njuta av ledigheten.

Får se om jag hinner skriva något senare, om internet fungerar.

Kommentera inlägget här :