Golf på bolle.

publicerat i Days of my life;
Idag var det näst sista dagen på praktiken, kommer bli tomt sen när man inte har något att göra om dagarna. Och kommer sakna alla barnen.

Mötte iallafall Jimmy när jag slutade så vi cyklade hem och städa lite och satte upp vårt duschdraperi. Lagade mat, det blev pasta och skinksås idag. Efter maten ringde pappa och frågade om vi skulle med till bolle och spela golf. Vi hade ändå inget bättre för oss så följde med, stog och sköt lite på rangen, men blev jobbigt för magen efter ett tag. Känndes  nästan som om jag sträckte mig :)

Pappa och Per var liga sega som vanligt, det tog två timmar för dom. Så jag och Jimmy lånade bilen och åkte till rusta och köpte papper till skrivaren.
Kom hem vid sjutiden så installerade scannern så vi kunde skriva ut lite viktiga papper sen blev det ett bad och har alldeles nyss kommt upp från det. Så nu ska jag ta och lägga mig så man orkar upp imorn.

Kommentera inlägget här :